SERP

Home / Słownik / SERP

Czym jest SERP?

SERP, czyli Search Engine Results Page, to strona wyników wyszukiwania generowana przez wyszukiwarki internetowe, takie jak Google, Bing czy Yahoo. SERP wyświetla listę wyników, które są najbardziej relewantne dla zapytania wprowadzonego przez użytkownika. Strona wyników może zawierać różnorodne elementy, takie jak linki do stron internetowych, fragmenty artykułów, reklamy, informacje o lokalnych firmach, wizytówki Google My Business, grafiki, filmy i wiele innych.

Kolejność i rodzaj wyświetlanych wyników zależą od algorytmów wyszukiwarki, które biorą pod uwagę takie czynniki jak jakość treści, optymalizacja SEO, historię wyszukiwania użytkownika oraz jego lokalizację. Użytkownik może również modyfikować SERP, zmieniając ustawienia wyszukiwania lub korzystając z zaawansowanych filtrów.

Zobacz również ostatnie artykuły na blogu

Case study, które mogą Cię zainteresować

Strona internetowa dla Get Free

Wzrost o 1700% nowych odwiedzin z wyszukiwarki w 5 miesięcy

Get Free
Klient
Logo firmy Getfree
Usługi
SEO
Branża
OZE
Zobacz case study
Strona internetowa dla firmy z branży ochrony środowiska

Strona WWW dla firmy z branży ekologicznej

AnECO
Klient
Logo firmy Aneco
Usługi
Web design
Branża
Ekologia
Zobacz case study
Strona internetowa Jota w wersji mobilnej

Strona WWW dla największego dystrybutora Shell w Polsce

Biuro Handlowe JOTA
Klient
Logo firmy Jota
Usługi
Web design
Branża
Przemysł
Zobacz case study
Strona internetowa Centrum Ogrodzeń Interstal - wersja na laptopie

Od nieobecności do lidera branży ogrodzeń

Centrum Ogrodzeń Interstal
Klient
Logo Centrum Ogrodzeń Interstal
Usługi
SEO
Branża
Ogrodzenia
Zobacz case study