Audyt SEO

W ramach audytu Twojej strony lub sklepu otrzymasz między innymi:
Kompleksową analizę Twojej strony i konkurencji.
Raport z jasnymi rekomendacjami i planem działania.
Bezpłatny follow-up po 3 miesiącach od audytu.
Sprawdzimy, co blokuje Twoją stronę przed widocznością i jak to naprawić!
Audyt SEO
Zdjęcie profilowe
Michał KornaśMasz pytania?790 426 543m.kornas@agencjaflo.pl
Czym są słowa kluczowe? Wyjaśniamy podstawy SEO

Audyt SEO strony www lub sklepu

Twoja strona nie pojawia się w wynikach Google? Konkurencja jest zawsze wyżej niż Ty? A może kiedyś byłeś wysoko, ale nagle spadłeś? Słaba widoczność w wyszukiwarce może kosztować Cię utratę potencjalnych klientów i zysków.

Przeprowadzimy dokładny audyt SEO Twojej strony lub sklepu. Sprawdzimy, co Google lubi, a czego nie lubi w Twojej witrynie. Znajdziemy techniczne problemy, które mogą blokować Twoją widoczność. Przeanalizujemy Twoje treści i linki. Na koniec dostaniesz jasny raport z konkretnym planem działania, co i jak poprawić, żeby wspiąć się wyżej w wynikach.

75%
użytkowników nie przechodzi na drugą stronę wyników Google
30%
wzrost ruchu organicznego po wdrożeniu rekomendacji z audytu SEO
95%
udział Google w rynku wyszukiwarek internetowych w 2024 roku

Zrozumiesz swoje słabe strony dzięki audytowi SEO

Dzięki audytowi SEO zrozumiesz, dlaczego Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarkach. Dowiesz się, jakie błędy popełniasz i jak je naprawić. Zyskasz konkretny plan działania, by poprawić swoją widoczność. Przestaniesz marnować czas i pieniądze na działania, które nie przynoszą efektów. A co najważniejsze – zwiększysz szanse na przyciągnięcie nowych klientów z wyszukiwarek.

Korzystamy z profesjonalnych narzędzi SEO, ale tłumaczymy wyniki zrozumiałym językiem. Analizujemy nie tylko Twoją stronę, ale też konkurencję. Dostarczamy konkretne rekomendacje, a nie ogólniki. Priorytetyzujemy działania, żebyś wiedział, od czego zacząć. Oferujemy follow-up po 3 miesiącach, by sprawdzić postępy.

SEO
Sprawdzanie widoczności strony internetowej

Jak powstaje audyt SEO?

Zaczynamy od rozmowy o Twoim biznesie i celach. Chcemy zrozumieć, jakie słowa kluczowe są dla Ciebie najważniejsze.

Następnie przeprowadzamy szczegółową analizę techniczną Twojej strony. Sprawdzamy prędkość ładowania, mobile-friendly, strukturę URL, meta tagi i wiele innych czynników.

Kolejnym krokiem jest analiza treści i słów kluczowych. Badamy, czy Twoje treści odpowiadają na potrzeby użytkowników i czy są zoptymalizowane pod kątem SEO.
Przyglądamy się też profilowi linków Twojej strony i porównujemy go z konkurencją.

Na koniec zbieramy wszystkie wnioski i przygotowujemy szczegółowy raport. Prezentujemy Ci wyniki, omawiamy kluczowe problemy i przedstawiamy plan działania.

Najczęściej zadawane pytania

Ceny zaczynają się od 2900 zł za podstawowy audyt. Dokładną wycenę przygotujemy po zapoznaniu się z Twoją stroną i zakresem audytu.

Zwykle zajmuje to od 1 do 2 tygodni, zależnie od wielkości strony i zakresu audytu.

Niestety, SEO to proces długofalowy. Audyt pokaże Ci drogę, ale efekty zwykle przychodzą po kilku miesiącach systematycznej pracy.

Tak, mamy doświadczenie zarówno z prostymi stronami firmowymi, jak i rozbudowanymi sklepami internetowymi.

Nasz raport jest pisany zrozumiałym nawet dla laika językiem, ale jeśli coś będzie niejasne, zawsze możesz do nas zadzwonić. Chętnie wszystko wytłumaczymy.

Tak, możemy zaproponować dodatkową usługę wdrożenia zmian lub stałej opieki SEO.

Usługa obejmuje audyt SEO, optymalizację on-site, tworzenie treści, link building i monitoring wyników.

Zalecamy przeprowadzanie pełnego audytu raz / dwa razy w roku. Ale warto też robić mini-audyty co kwartał.

Tak, analiza profilu linków jest ważną częścią naszego audytu SEO.

Nie ma problemu, mamy doświadczenie z różnymi platformami. Dostosujemy nasze rekomendacje do możliwości Twojego systemu CMS.

Już ponad 110 firm poprawiło swoją widoczność

Opinie o współpracy z nami

Zdjęcie profilowe

Dołącz do 110+ zadowolonych klientów

Poznaj sukcesy naszych klientów

Strona internetowa Centrum Ogrodzeń Interstal - wersja na laptopie

Od nieobecności do lidera branży ogrodzeń

Centrum Ogrodzeń Interstal
Klient
Logo Centrum Ogrodzeń Interstal
Usługi
SEO
Branża
Ogrodzenia
Zobacz case study
Strona internetowa dla Get Free

Wzrost o 1700% nowych odwiedzin z wyszukiwarki w 5 miesięcy

Get Free
Klient
Logo firmy Getfree
Usługi
SEO
Branża
OZE
Zobacz case study
Strona internetowa Jota w wersji mobilnej

Strona WWW dla największego dystrybutora Shell w Polsce

Biuro Handlowe JOTA
Klient
Logo firmy Jota
Usługi
Web design
Branża
Przemysł
Zobacz case study
Strona internetowa dla firmy z branży ochrony środowiska

Strona WWW dla firmy z branży ekologicznej

AnECO
Klient
Logo firmy Aneco
Usługi
Web design
Branża
Ekologia
Zobacz case study