CTA

Home / Słownik / CTA

Czym jest CTA?

CTA, czyli Call-to-Action, to element marketingowy zachęcający odbiorcę do natychmiastowego podjęcia określonej akcji. Może to być np. przycisk, link, obrazek lub tekst na stronie internetowej, w e-mailu marketingowym, na banerze reklamowym czy w mediach społecznościowych. CTA jest zaprojektowane tak, aby przyciągnąć uwagę i motywować użytkownika do wykonania konkretnej czynności, takiej jak zakup produktu, zapisanie się do newslettera, pobranie dokumentu, rejestracja w serwisie, czy skontaktowanie się z firmą. Skuteczny CTA wyróżnia się na tle innych treści, ma jasny i przekonujący komunikat oraz jest bezpośrednio związany z celami biznesowymi firmy. Jego celem jest zwiększenie konwersji, czyli przekształcenie zainteresowania odbiorców w realne działania, które przynoszą korzyści firmie.

Zobacz również ostatnie artykuły na blogu

Case study, które mogą Cię zainteresować

Strona internetowa dla Get Free

Wzrost o 1700% nowych odwiedzin z wyszukiwarki w 5 miesięcy

Get Free
Klient
Logo firmy Getfree
Usługi
SEO
Branża
OZE
Zobacz case study
Strona internetowa dla firmy z branży ochrony środowiska

Strona WWW dla firmy z branży ekologicznej

AnECO
Klient
Logo firmy Aneco
Usługi
Web design
Branża
Ekologia
Zobacz case study
Strona internetowa Jota w wersji mobilnej

Strona WWW dla największego dystrybutora Shell w Polsce

Biuro Handlowe JOTA
Klient
Logo firmy Jota
Usługi
Web design
Branża
Przemysł
Zobacz case study
Strona internetowa dla firmy z branży ogrodzeń

Od nieobecności do lidera branży ogrodzeń

Centrum Ogrodzeń Interstal
Klient
Logo Centrum Ogrodzeń Interstal
Usługi
SEO
Branża
Ogrodzenia
Zobacz case study