CTA, czyli Call-to-Action, to element marketingowy zachęcający odbiorcę do natychmiastowego podjęcia określonej akcji. Może to być np. przycisk, link, obrazek lub tekst na stronie internetowej, w e-mailu marketingowym, na banerze reklamowym czy w mediach społecznościowych. CTA jest zaprojektowane tak, aby przyciągnąć uwagę i motywować użytkownika do wykonania konkretnej czynności, takiej jak zakup produktu, zapisanie się do newslettera, pobranie dokumentu, rejestracja w serwisie, czy skontaktowanie się z firmą. Skuteczny CTA wyróżnia się na tle innych treści, ma jasny i przekonujący komunikat oraz jest bezpośrednio związany z celami biznesowymi firmy. Jego celem jest zwiększenie konwersji, czyli przekształcenie zainteresowania odbiorców w realne działania, które przynoszą korzyści firmie.
Zobacz również ostatnie artykuły na blogu
Case study, które mogą Cię zainteresować
Strona WWW oddająca wszechstronność biura projektowego
Archi-Look
Klient

Usługi
Web design
Branża
Architektoniczna
Strona WWW jako skuteczne narzędzie sprzedaży dla firmy z branży deweloperskiej
Bartom Development
Klient

Usługi
Web design
Branża
Deweloperska
Ponad 150 wycieczek w nowej odsłonie: odświeżona strona dla biura podróży
Biuro Podróży Gaja
Klient

Usługi
Web design
Branża
Turystyka
Wzrost o 1700% nowych odwiedzin z wyszukiwarki w 5 miesięcy
Get Free
Klient

Usługi
SEO
Branża
OZE