CTA, czyli Call-to-Action, to element marketingowy zachęcający odbiorcę do natychmiastowego podjęcia określonej akcji. Może to być np. przycisk, link, obrazek lub tekst na stronie internetowej, w e-mailu marketingowym, na banerze reklamowym czy w mediach społecznościowych. CTA jest zaprojektowane tak, aby przyciągnąć uwagę i motywować użytkownika do wykonania konkretnej czynności, takiej jak zakup produktu, zapisanie się do newslettera, pobranie dokumentu, rejestracja w serwisie, czy skontaktowanie się z firmą. Skuteczny CTA wyróżnia się na tle innych treści, ma jasny i przekonujący komunikat oraz jest bezpośrednio związany z celami biznesowymi firmy. Jego celem jest zwiększenie konwersji, czyli przekształcenie zainteresowania odbiorców w realne działania, które przynoszą korzyści firmie.
Zobacz również ostatnie artykuły na blogu
Psychologia koloru, czyli jak barwy i kolory wpływają na nasze emocje
Czytaj artykułNajlepsze strony internetowe dla szkół i przedszkoli: nowy rok szkolny 2024/2025
Czytaj artykułCase study, które mogą Cię zainteresować
Wzrost o 1700% nowych odwiedzin z wyszukiwarki w 5 miesięcy
Get Free
Klient
Usługi
SEO
Branża
OZE
Strona WWW dla firmy z branży ekologicznej
AnECO
Klient
Usługi
Web design
Branża
Ekologia
Strona WWW dla największego dystrybutora Shell w Polsce
Biuro Handlowe JOTA
Klient
Usługi
Web design
Branża
Przemysł
Od nieobecności do lidera branży ogrodzeń
Centrum Ogrodzeń Interstal
Klient
Usługi
SEO
Branża
Ogrodzenia