Logo firmy Jota
Case study: Biuro Handlowe JOTA

Strona WWW dla największego dystrybutora Shell w Polsce

Jak nowoczesna strona internetowa i skuteczne rozwiązania techniczne wzmocniły pozycję Biura Handlowego JOTA jako lidera dystrybucji produktów smarnych w Polsce.
Strona internetowa Jota w wersji mobilnej
Home / Case studies / Strona WWW dla największego dystrybutora Shell w Polsce

Spis treści

Wstęp

Biuro Handlowe JOTA, lider w dystrybucji produktów smarnych w Polsce, postanowiło stworzyć nową stronę internetową, która odzwierciedlałaby jego pozycję rynkową i spełniała wymagania współczesnych klientów. Nasza agencja otrzymała zadanie zaprojektowania i wdrożenia strony, która podkreśli profesjonalizm i wszechstronność oferty JOTA. W tym case study opisujemy wyzwania, z którymi się zmierzyliśmy, nasze podejście do projektu i osiągnięte rezultaty.

O firmie

Logo firmy Jota
Biuro Handlowe JOTA to największy dystrybutor produktów Shell w Polsce. Firma, z ponad 30-letnią tradycją, specjalizuje się w doradztwie technicznym oraz sprzedaży środków smarnych, cieczy obróbczych oraz płynów eksploatacyjnych od uznanych producentów na całym świecie.
Laptop, a na nim strona internetowa JOTA wykonana przez Agencję Interaktywną FLO

Wykonane prace

Wykonanie strony WWW

Efekty naszej pracy

Strefa wiedzy w stronie internetowej
Strefa wiedzy w stronie internetowej

Podsumowanie

Dzięki nowej stronie, Biuro Handlowe JOTA zauważyło wzrost zaangażowania użytkowników, co przekłada się na większą liczbę zapytań i zamówień. Udało się również poprawić komunikację z klientami, dzięki czemu firma jest lepiej przygotowana do prowadzenia działań marketingowych i promocyjnych.
Współpraca z Biurem Handlowym JOTA była dla nas inspirującym wyzwaniem. JOTA to firma o ogromnej renomie i złożonym asortymencie produktów, dlatego kluczowe było stworzenie strony internetowej, która nie tylko będzie atrakcyjna wizualnie, ale także funkcjonalna i intuicyjna dla użytkowników. Efekty naszej pracy były widoczne niemal od razu. Nowa strona nie tylko poprawiła wizerunek JOTA, ale również zwiększyła jej zasięg i zaangażowanie klientów. To dla nas dowód, że właściwe podejście do projektowania stron internetowych może przynieść wymierne korzyści firmom o różnej wielkości i profilu działalności.
Michał Kornaś Agencja Interaktywna FLO
Michał Kornaś
Owner
Darmowa konsultacja

Zapraszam Cię na rozmowę o Twoim projekcie

Zostaw swój numer, oddzwonię

Właściciel agencji interaktywnej FLO